Friday 5 August 2011

Hectic...

Salam..

Dah masuk hari kelima kita berpuasa kan..amacam? Lancar? Alhamdulillah..
Hari hari ku sepanjang ramadhan sungguh bz..ade je pogramnya..daily routine nya selain anta kiddos ke sekolah..dah setle kiddos..aku akan amik cousin,chuna kat umah dia di kota damansara n bawak g ampang..dia ade keta tp disebabkan anak kecik lagi..so dia x berani..aku tukang amik anto..mlm lepas terawih balik sekali ngan hubby dia..

About 430 ptg..aku bekejar dr ampang ke sekolah kiddos d pj..minta pelepasan balik setengah jam awal..okla..dicampurkan ngan jem nye...estimate plg lambat smpai ampang ialah 710pm..siap2kan kiddos..buka..then magrib..siap2 nak terawih di surau plak..lpas terawih..minum2 skit..then chow balik..plg lambat tiba umah @11pm..

Nampak penat tapi aku serook..dapat buka ngan faily members..terawih together tu yg penting..dah lama no tggal terawih..coz xde sape nk tgokkan kidos..ni kalo kat ampang..bibik sana bleh tgok2kan..

Alhamdulillah aku dikurniakan sanak saudara yg memahami..hapening..enjoy..besttt

So dah blik umah tu...aku terus tanak nasi tuk sahur plak...keluarkan lauk2 yg beku..siap2 kan bahan2.. Dh siap suma..aku set alarm dalam 330 camtu.bumm aku tdo..330 bgun masak..by 4 tu dh setle.rest jap then kejut kiddos..kalo bapak dorang ade,,suh je bapaknya urus kejutkan kiddos..

Setle sahur..dlm 5-530 dorang tdo balik..ni aku tgah menunggu azan subu la ni..jangan telelap lg sudah la ye..subuh raksasa la jadi nya..hehehe

Okey guys..tu je dulu...selama jalani ibadah puasa ye..moga amalan kiya diberkati..amin..

No comments:

Post a Comment