Tuesday 8 March 2011

Crocs mania!!

Crocs...dulu masa first time tgok crocs ni (masa blum masuk Malaysia lg) aku kutuk gila crocs ni..patern bulky gedebok beso tu..lubang2 lagi..iewww..kataku..kasut katun ape ni????

Bila dah masuk Malaysia..masih x menarik perhatian ku..aku ngutuk je..hehe..sampai member aku kutukkan..aku kutukkan..hehehe..x lawo la beb..serious..

Yelah dat time..masa mula2 masuk Malaysia..patern dia xde le lain..tu jele yg bulky berlubang2 tu..

Lama lama pastu..Crocs keluarkan pelbagai patern dah..haaa baru la lawa...maka cik ain pun terbekenann... My first pair was....red sueded Mary Jane..tahun bila eh..hmm 2007 rasanya..ade lg smpai sekrg...masih elok..pakai pun selesa..tahan lasak..senang nak cuci..aku dh ter"poling in leb" ngan crocs..if ade design yg cantik..aku mesti beli..tp x le banyak sebab kasut nye tahan..tak nampak buruk..so x rasa nak tuka..hehe..

Anak2 ku..shiheen n zarriel pun sejak pakai Crocs..dah x suka pkai kasut lain...penah belikan yg lain..hmmm jarang di pakai..so nak senang..Crocs aje sampai sekarang..dorang pun suka..ape lagi..kumpul jitbiz la keje nye..berpindah randah jitbiz dorang..transfer ke kasut baru..hehe..dorang mmg meriah jitbits..yang penting kasut ni selesa..tahan lasak n senang nak maintan..

Tapi yg bahaya nye..kasut ni..dibuat sepenuhnya dr getah..kalo nak naik eskelator tu jaga2 la ye..especially kids la..getah ni senang tersepit celah eskeletor tu..banyak dah kes ni berlaku..kalo x dorang takkan letakkan warning.."Awas" n then letak gambar kasut Crocs..

Shiheen pun nyaris la..kaki tersepit dek kasut crocs tu.tula..x berjaga2 sgt..kekadang terlupa kan...mujur dia sempat tarik kasut tu..kalo takkk..hmmm..x dapat ibu nak bayangkan nak oiii...lepas kejadian tu dorang mmg berjaga2 le everytime naik eskelator..

Hmmm korang pun jaga2 la ye..especially yur kids bila naik eskelator tu..orait!!..

Opps..ni ade aku letak gamba Crocs ku..hehe..sebahagian je tu..sebab dah ade yang bertukar hak milik..huhu sabo jele..



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment