Friday 7 October 2011

berat mata memandang berat lagi bahu memikul..

salam...

pagi td abt 11am..Diana member lama watsapp aku..

D : ain, gamba ibu n ayah ko kuar paper eh arini
aku: huh..aku x tau pun..paper ape?
D: paper sinar harian..pasal aki..jap aku send

**dia pun watsapp gamba keratan tu**

dah tgok tu aku trus ibu

aku: ibu..buat ape?
ibu: xde nyapu laman je ha..
aku: ayah mane? dia x beli paper (ingatkat dorang blum  tau)
ibu: eh..kuar paper kl jugak ye..
aku: huh??ntah..ni pun kawan ain yang diana tu bgtau..bla bla blaaa

ni la keratan nye...ade Adun dtg melawat aki..sedih bunyi tajuk nye...ye mmg betul dah 11 thn aki begitu..kesian..dan ayah n ibu ckup tabah sejak mula2 aki eksiden 11 thn dulu..

Mane x harapan..4 hari lpas tu dia nak masuk kolej...sedih...ingat lg masa mula2 dpt tau aki eksiden..aku mmg ade kat ipoh time tu..tapi ayah kat lumut...so aku le adik beradik yang menyambut ambulans aki..tak dapat lupa time tu..hmm dan aku x nak la ingat sekrg...

aki..nyah harap aki tabah..sabar..kuat semangat ye..kami semua harap sangat2 aki sihat seperti dulu..

hmm x bleh nak type dah entry ni..mengalir je airmata aku..untuk ayah n ibu..bersabar ye..tuhan itu maha mengetahui ape yang terbaik buat kita..amin

No comments:

Post a Comment