Tuesday 25 October 2011

over d weekend (22-23/10)

salam..

Sabtu lepas..after shiheen abis tekwando..kitorang 3 branak trus shoot balik tapah...ibu n ayah duk tapah ni suka la aku..sebab agak dekat le dr kl kan..sejam udah nyampei...so sampai tapah kul 330ptg..

xde buat ape pun saja balik..plus nak amik barang n hanta baraang kat sana...oh ye..setelah cita aki keluar paper..titi hala umah tu dh di besarkan.. keta boleh masuk..tapi aku sampai2 tu..semuat2 ketaku...huhuhu..plak tu blum ade tar lg..dorang jus letak batu2 kecik tu..ya ampun...tayar ku nipis..merasalah sekali je aku bwk keta masuk sana...lpas tu aku parking tempat biasa je...jalan stil x elok...riso kan tayar je..xpe lah..jauh pun jauh la parking..

ibu xde keje kan beli kan shiheen n zarriel hp...salah 1 sebab aku balik gak tu...bli dh lama..aku je x balik kan...so mmg excited le kalo tgok hp bebentuk ferrari..ahad tu g beli top up...tq la ibu...belikan bebudak ni..kalo aku mmg x beli nye..hehehehe..yelah kecik lg kan...ni sekrg..aku baring sebelah pun zarriel call..geram aku...

aku bwk balik info tentang sakit si baby lyanna..nak tau sakit ape...nnti aku letak kat entry lain k...ibu skali skala mengeluh.."lepas 1..1 hal' sedih...sabar ibu..tuhan duga kita tu sebab dia sayang kan kita...doa dan tawakal je byk2...if jadik baby will have a major operation..haih la adik...swabar dan tawakal berdoa pada Allah agar kamu sihat2 sentiasa..

sabtu mlm ayah blanja dinner kat Seri tomyam..area2 kem tapah...boleh tahan la..budak2 enjoy le bekumpul..

ahad balik aku trus g umah bos..bday anak dia Q..abt 8pm balik..singgah carwash @ mobil ampang..then singgah umah mom..mom xde..so aku balik terus....daaaa

ni tomato yg aku adopt dr tomato cafe ipoh sebulan lepas...cute..marble dia cantik like a tiger..

@ seri tomyam tapah







pekan tapah on sunday




ni la hp nye...tgah nak carik no la ni

posing kat tengah2 pekan tapah..byk kenangan sini..hehehe

tapah pasar lama...kalo x sini mmg busy..hala nak masuk kg ni..

bday cake q..cute jek..sedap plak tu..


bday girl bad mood la on her bday..ape daaaaa..



tommy n micka merajuk sebab 2 hari kena tinggal kat umah..huhu ciannn anak ibu ni...

No comments:

Post a Comment