Wednesday 12 October 2011

rock party...

salam..

terjaga plak tetiba..then x bleh nk tido balik..bukak tv..haih..Astro ni asik repeat je cerita...tutup tv...on pc...tgah rajin ni kan..aku story lah bday party anak kawan aku ni...

ni member2 geng supercar...menjemput la aku anak beranak ke party anak daranya..yg ke 8..theme rock lagi..buat sabtu lepas..8 mlm @ Laman seri, shah alam..

so aku g le kan..ingat2 lupa gak jalan..shah alam ni mmg tak la kan..jarang no pegi..

tapi dek kecerdikkan aku menggunakan gps kapla otak ku ini..kul 8.05mlm aku dh sampai?? huiii gila cepat..hahaha..tp best juga..mcm2 activity b4 party start...

sesampai je...depan umah dh ade bouncing slide tu..kiddos dah excited dah...tu baru luar..lum dalam...dalam siap ade stage lagi...party planner yg buat ni..mmg cantik la kan...duitkan ajek le...millionaire..boleh lee...ade 1 section...tempat buat gelang tu..yg huruf2 kita susun2 tu...okeh..1 section lg tmpat make over for kids..make up n hair do...ape lg..kiddos pun lah kena make over..ala2 rambut pacak...spray kaler...siap pkai tie..headband..bangle..bandana...complete set lah tuk rock party..menda2 tu suma ade dlm party pack..meriah giler....ramai gak la yg dtg...me oso meet new frens there...lepak sampai kul 12..cik ami pun smpai lambat..dalam kul 10 lebih gitu..kena le tggu...

so okey lah party tu..kiddos pun enjoy sangat2...mmg cantik la party planner tu buat...

d stage..

make over time...

done!

zarriel's turn..

done! rock jambu..

lets rawkkk!!

d bouncing castle..

kids w bday rockgirl..lisa

shiheen took part..

lisa w parents, latuk n latin.

d pop corn

ni mentos...wrap sekali lg..

dah kata free kan..aku siap buat 2..kiddos pun aku paksa pakai...nnti ibu yg pakai..hehehe

ni pun dalam party pack..untung ibu da[at banyak bangle...hehehehe

No comments:

Post a Comment